ATENCIO: HI HA HAGUT UN CANVI D'UBICACIÓ. LA REUNIÓ SERÀ AL CAMPUS NORD (COM LES ÚLTIMES VEGADES) A L'AULARI A3, AULA 103
El divendres 28-07-2017 de 16:00h a 20:00h farem la 12a. reunió del grup
link per arribar:
AULARI A3 AULA 103 de l'UPC
ubicació a google maps
L'ordre del dia de la reunió será:
1. Benvinguda als assistents.
2. Breu presentació de nous assistents, si s'escau.
3. Revisió comunicació GuBIMclass: estat actual i propers passos
4. Grup de treball IFC: activació treball "Guía IFC per a usuaris".
5. Debat intern sobre temes executius i estratègics.
6. Torn obert de paraules: altres qüestions i temes d'interès general.
7. Cloenda de la reunió
Es prega confirmar assistència per temes logísitics enviant un correu a gubimcat@gmail.com
Si algú té interès en que alguna qüestió no relacionada en l'ordre del dia es tingui en compte de forma prèvia, no dubteu en fer-nos-ho saber.
Després d'uns mesos de treball intens amb projectes en curs, esperem retrobar-vos a molts de vosaltres i també a tots aquells qui encara no ens coneixeu.
Fins aviat!
GuBIMCat:
Som un grup de persones entusiastes de la metodologia BIM que ens reunim de forma periòdica per a compartir informació, experiència i bones pràctiques.
Ens podeu trobar a:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ATENCION: HA HABIDO UN CAMBIO DE UBICACIÓN. LA REUNIÓN SERÁ EN EL CAMPUS NORD (COMO LAS ÚLTIMAS VECES) EN EL AULARIO A3, AULA 103
El viernes 28-07-2017 de las 16: 00h a 20: 00h haremos la 12ª. reunión del grupo
link para llegar:
AULARIO A3 AULA 103 DEL CAMPUS NORD de la UPC
ubicación google maps
El orden del día de la reunión será:
1. Bienvenida a los asistentes
2. Breve presentación de nuevos asistentes, en su caso.
3. Revisión comunicación GuBIMclass: estado actual y próximos pasos
4. Grupo de trabajo IFC: activación trabajo "Guía IFC para usuarios".
5. Debate interno sobre temas ejecutivos y estratégicos.
6. Turno abierto de participación: otras cuestiones y temas de interés general.
7. Conclusión de la reunión
Se ruega confirmar asistencia por temas logísticos enviando un correo a gubimcat@gmail.com Si alguien tiene interés en que alguna cuestión no relacionada en el orden del día se tenga en cuenta de forma previa, que no dude en hacernoslo saber.
Después de unos meses de trabajo intenso con proyectos en curso, esperamos reencontraros a muchos de vosotros y también a todos aquellos que aún no nos conoceis.
0 comentarios:
Publicar un comentario