BIMTECNIA 2016


El passat dimarts 13 de desembre, amb motiu del congrés BIMTECNIA, es va fer la tercera trobada de grups d'usuaris BIM del 2016, entre altres activitats del congres. GuBIMCat va ser-hi present explicant les seves activitats.

Una vegada més, com a cites BIM anteriors, la trobada va tenir com a objectiu posar en comú les activitats que s'estan fent pels diferents grups d'usuaris BIM. La trobada va tenir la presència d'integrants dels grups usuaris BIM de Catalunya, Euskadi, Galicia, Madrid, Sevilla, València i Valladolid.


La reunió va començar amb la intervenció de David Barco en representació de BuildingSmart Spanish Chapter, explicant la iniciativa Observatorio BIM España.David va explicar: "que és", "quins són els seus objectius", i "com s'està desenvolupant". Va traslladar als diferents grups d'usuaris en nom de BSSCh la invitació a participar per a difondre la iniciativa. Aqui disposeu la presentació.

Posteriorment, Álvaro Sánchez, del grup d'usuaris BIM de Sevilla, va explicar als assistents la creació de la Red de grupos de usuarios BIM de España. L'objectiu d'aquest grup és divulgar les diferents activitats de cada grup BIM i afavorir la coordinació i realització d'activitats conjuntes. Aquí disposeu la seva presentació.

Finalment des del GuBIMCat, el qual va comptar amb la presència de Miquel Rodríguez, Maria Elena Pla, Juan Luis de Madariaga i Diego Vidoni, es van exposar les dos principals línies de treball que el grup té actualment en marxa. Aquestes corresponen als dos grups de treball creats en el GuBIMCat que tracten sobre "IFC" i "Classificacions". Avenços i conclusions a les que s'ha arribat fins el moment van ser exposades. Aquí podeu disposar de la presentació.

D'aquest event podem concloure que el feedback rebut ha sigut molt positiu, tant per part dels grups d'usuaris BIM, com en general, dels assistents al congrés. Des del GuBIMCat podem dir que estem satisfets dels resultats obtinguts fruit de la col.laboració desinteressada dels diferents membres del grup. Aprofitem per a recordar que entre els nostres principals objectius està la divulgació dels principals temes relacionats amb el ús i la implimentació del BIM.

Per finalitzar, des del GuBIMCat volem donar les gràcies per la invitació del event i felicitar a tota la organització del congres BIMTECNIA. En especial voldrie agraïr la atenció rebuda per part del nostre company del GuBIMCat Juan Luis de Madariaga.

Esperem veure-us a la propera cita amb més novetats.

-----------

Artícle redactat per els membres del GuBIMCat: Diego Vidoni

GuBIMCat:

Som un grup de persones entusiastes de la metodologia BIM que ens reunim de forma periòdica per a compartir informació, experiència i bones pràctiques

Ens podeu trobar a:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El pasado martes 13 de diciembre, con motivo del congreso BIMTECNIA, se realizó el tercer encuentro de grupos de usuarios BIM de 2016, entre otras muchas actividades del congreso. GuBIMCat estuvo presente explicando sus actividades.

Una vez más, como en anteriores citas BIM, el encuentro tuvo como objetivo poner en común las actividades que se están llevando a cabo por los diferentes grupos de usuarios BIM. El encuentro contó con la presencia de integrantes de los grupos de usuarios BIM de Cataluña, Euskadi, Galicia, Madrid, Sevilla, Valencia, Valladolid.


La reunión empezó con la intervención de David Barco en representación de buildingSMART Spanish Chapter, explicando la iniciativa Observatorio BIM España. David explicó: “qué es”, “cuáles son sus objetivos” y “cómo se está desarrollando”. Trasladó a los diferentes grupos de usuarios en nombre de BSSCH la invitación para participar y difundir la iniciativa. Aquí la presentación.

Posteriormente, Álvaro Sánchez, del grupo de usuarios BIM de Sevilla, explicó a los asistentes la creación de la Red de grupos de usuarios BIM de España. El objetivo de este grupo es divulgar las diferentes actividades de cada grupo BIM y favorecer la coordinación y realización de iniciativas conjuntas. Aquí la presentación.

Finalmente, desde el GuBIMCat, el cual contó con la presencia de Miquel Rodriguez, Maria Elena Pla, Juan Luis de Madariaga y Diego Vidoni, se expusieron las dos principales líneas de trabajo que el grupo tiene actualmente en marcha. Estas corresponden con los dos grupos de trabajo creados en el GuBIMCat que tratan sobre “IFC” y “Clasificaciones”. Avances y conclusiones a las que se han llegado hasta el momento fueron expuestas. Aquí la presentación.

De este evento podemos concluir que el feedback recibido ha sido muy positivo, tanto por parte de los grupos de usuarios BIM como, en general, de los asistentes al congreso. Desde el GuBIMCat podemos decir que estamos satisfechos de los resultados obtenidos fruto de la colaboración desinteresada de los diferentes miembros del grupo. Aprovechamos para recordar que entre nuestros principales objetivos está la divulgación de los principales temas relacionados con el uso e implementación del BIM.

Para finalizar, desde GuBIMCat queremos dar las gracias por la invitación al evento y felicitar a toda la organización del congreso BIMTECNIA. En especial, nos gustaría agradecer la atención recibida por parte de nuestro compañero del GuBIMCat Juan Luis de Madariaga. 

Esperamos vernos en la próxima cita con más novedades.

------------

Artículo redactado por los miembros del GuBIMCat: Diego Vidoni

GuBIMCat:

Somos un grupo de personas entusiastas de la metodología BIM que nos reunimos periódicamente para compartir información, experiencia y buenas prácticas.


Nos podéis encontrar en:

2 comentarios:

  1. Gracias a vosotros por vuestro ESFUERZO, CAPACIDAD DE TRABAJO y BUEN HACER!!!, Juan Luis.

    ResponderEliminar
  2. Los encuentros presenciales siempre son muy fructíferos y aportan energía positiva. Gracias y hasta la próxima.

    ResponderEliminar

 

Contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *