22a Reunió GuBIMCat / 22a Reunión GuBIMCat (26-09-19)


El dijous 26-09-2019 de 19:00h a 21:00h es farà la 22a. reunió del Grup D'Usuaris BIM de Catalunya al Edifici Vertex del Campus Nord de la UPC. 
plegables

L'ordre del dia de la reunió:

- Benvinguda

- Revisió del sistema de classificació GuBIMClass.

El sistema de classificació GuBIMClass està sent revisat a petició de les AAPP per a incloure obra civil (lineals i no lineals), espai públic, paissatgisme, i altres elements, a part de  l'edificació. Això genera uns canvis en la configuració de la taula que és important revisar i debatre entre tothom per a establir un sistema que dongui resposta al màxim d'USOS BIM.

Serà una reunió de presentació de la nova proposta de classificació, així com un debat per a analitzar la nova orientació del sistema.

- Conclusions i Cloenda

Es prega confirmar asistència per temes logístics enviant un correu a gubimcat@gmail.com.

Si algú té interés en que es tracti alguna qüestió no relacionada amb l'ordre del dia que no dubti en fer-ho saber amb antelació.

Fins aviat!

GuBIMCat:
Som un grup de persones entusiastes de la metodologia BIM que ens reunim de forma periòdica per a compartir informació, experiència i bones pràctiques.

Ens podeu trobar a:

 



El jueves 26-09-2019 de 19:00h a 21:00h haremos la 22a reunión del Grupo de Usuarios BIM de Catalunya en el Edificio Vertex del Campus Nord de la UPC.

El orden del día de la reunión será:

- Bienvenida

Revisión del sistema de clasificación GuBIMClass.

El sistema de clasificación GuBIMClass está siendo revisado a petición de las AAPP para incluir obra civil (lineales y no lineales), espacio público, paisagismo, y otros elementos, a parte de  la edificación. Esto genera unos cambios en la configuración de la tabla que es importante revisar i debatir entre todos para establecer un sistema que de respuesta al máximo número de USOS BIM.

Será una reunión de presentación de la nueva propuesta de clasificación, así como un debate para analizar la nueva orientación del sistema.

- Conclusiones y cierre.

Se ruega confirmar asistencia por temas logísticos enviando un correo a gubimcat@gmail.com . 

Si alguien tiene interés en que alguna cuestión no relacionada en el orden del día se tenga en cuenta de forma previa, que no dude en hacérnoslo saber. 

Nos vemos pronto!


GuBIMCat:
Somos un grupo de personas entusiastas de la metodología BIM que nos reunimos periódicamente para compartir información, experiencia y buenas prácticas.

Nos podéis encontrar en:

 

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *