Reunió / Reunión - 17/04/2015

16:30 h - Aula VS206B de l’edifici Vèrtex del Campus Nord UPC:


El tema de la reunió van ser els protocols BIM de l’administració amb les exposicions següents:

  1. Maria Mestres, va transmetre la seva experiència de participació com arquitecta BIM a projectes d’edificis d’equipaments a Noruega.
  2. Xavier Pallàs, arquitecte i consultor BIM va explicar el plantejament que s’ha fet a les proves pilot d’Infraestructures.cat per promoure i coordinar projectes en BIM.

Gran part del debat va centrar-se en el nivell de qualitat que cal aconseguir en la maqueta virtual, amb discrepàncies entre alguns de nosaltres. Finalment es va proposar que entre tots els usuaris poséssim a prova la interoperabilitat d’un projecte real a partir de les nostres especialitats respectives i es va quedar que aquesta idea hauria d’anar prenent forma fins la propera reunió al juny.

Més informació...
(Només els usuaris registrats poden veure aquest document. Pots registrar-te a la part inferior a CONTACTO)




El tema de la reunión fueron los protocolos BIM de la administración con las siguientes exposiciones:

  1. Maria Mestres, transmitió su experiencia de participación como arquitecta BIM en proyectos de edificios de equipamientos en Noruega.
  2. Xavier Pallàs, arquitecto y consultor BIM explicó el planteamiento que se ha hecho en las pruebas piloto de Infraestructures.cat para promover y coordinar proyectos en BIM.

Gran parte del debate se centró en el nivel de calidad que hay que conseguir en la maqueta virtual, con discrepancias entre algunos de nosotros. Finalmente se propuso que entre todos los usuarios pusiéramos a prueba la interoperabilidad de un proyecto real a partir de nuestras especialidades respectivas y se quedó que esta idea debería ir tomando forma hasta la próxima reunión en junio.

Más información...
(solo usuarios registrados pueden ver este documento. Puedes registrarte abajo en CONTACTO)








0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *