Grup de treball d'interoperabilitat / Grupo de trabajo de interoperabilidad

Es posa en marxa el grup de treball d'interoperabilitat. En el següent enllaç trobaràs tota la informació al respecte.

Les bases per a realitzar la proba seran els documents del uBIM en quant a definició del model, BIMForum en quant a la definició LOD, AEC UK en quant a estructuració del model que no quedi definida a uBIM, i utilitzarem la eina NBS Toolkit per a coordinar-nos.

Si t'interesa el BIM, i t'interessa conèixer on estan els límits de la interoperabilitat apunta't a aquest grup de treball.

 T'esperem.


El projecte està en marxa, però voluntaris sempre són benvinguts. Si desitges participar envia un correu a gubimcat@gmail.com indicant que vols participar al projecte d'interoperabilitat.



Se pone en marcha el grupo de trabajo de interoperabilidad. En el siguiente enlace encontrarás toda la información al respecto.

Las bases para realizar la prueba serán los documentos del uBIM en cuanto a definición del modelo, BIMForum en cuanto a la definición LOD, AEC UK en cuanto a la estructuración del modelo que no quede recogida por uBIM y utilizaremos la herramienta NBS Toolkit para coordinarnos.

Si te interesa el BIM i te interesa conocer donde están los límites de la interoperabilidad apuntate a este grupo de trabajo.

Te esperamos.


El proyecto ya está en marcha, pero voluntarios siempre son bienvenidos. Si deseas participar envia un correo a gubimcat@gmail.com indicando que quieres participar en el proyecto de interoperabilidad.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

Contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *